Klan Aburame
Umiejętności: Kikaichuu no Jutsu
Stadium Rozwoju - Reakcja
Techniki Klanu
~~ Kikaichou no Jutsu ~~
Stopień doświadczenia- D
Podstawowa umiejętność klanu Aburame. Każdy Klanowicz potrafi kierować insektami !
Koszt chakry: 0 punktów
~~ Mushi Bunshin no Jutsu ~~
Stopień doświadczenia- C
Technika polega na stworzeniu klona zrobionego z robaków, służącego do obrony oraz kontrataku.
Koszt chakry: 7 punktów
~~ Mushi Kame no Jutsu
Stopień doświadczenia- B
Pokrywa obronna powstała z robaków poruszających się z ogromną szybkością (mówiąc prościej Wielka żywa Tarcza ;] )
Koszt chakry: 45 punktów
~~ Mushi Kabe no Jutsu ~~
Stopień doświadczenia- C
Ściana stworzona z insektów chroni przed atakami Taijutsu (do rangi C) !
Koszt chakry: 17 punktów
~~ Mushi Yose no Jutsu ~~
Stopień doświadczenia- C
Techinka wykorzystana przez Shino w czasie poszukiwań za której pomocą przywołuje do jednego miejsca wszystkie insekty z okolicy. Ponadto te insekty można wykorzystać do ,,zmasowanego ataku,, !
Ilość chakry: 15/ ruch tak wielką gromadą kosztuje: 5 chakry za 10 metrów
~~ Sori no game
Stopień doświadczenia- C
Technika polegająca na stworzeniu z robaków dowolnej wielkości kształtu np. Wielka Pięść itd. Którą później można uderzyć.
Koszt chakry: 30 punktów
~~ Yose go rame ~~
Stopień doświadczenia- B
Technika polegająca na przystosowaniu robaków do odpowiedniego żywiołu tak że on na nie prawie nie działa. Technika przydatna jedynie wtedy gdy ktoś pomaga nam w walce.
Czas przygotowywania techniki : 4 posty
Ilość chakry: 55 punktów
Offline