Techniki Rangi E i D
Bunshin no Jutsu
*
Nazwa: Bunshin no Jutsu (jap. 分身の術, dosł. "Technika Replikacji"?)
*
Rodzaj: ranga E, uzupełniająca
*
Chakra: 15 punktów x 1 klon
Technika tworząca niematerialne klony użytkownika, które są prostą iluzją. Automatycznie znikają gdy zostaną przez coś lub przez kogoś trafione. Klony mogą zostać rozpoznane od oryginału po tym, że nie wpływają one w żaden sposób na otoczenie.
Narakumi no Jutsu
*
Nazwa: Magen: Narakumi no Jutsu
*
Rodzaj: ranga D, uzupełniająca, krótki zasięg (0-5m)
*
Chakra: 40 punkty
Technika polegająca na tym iż osoba, która wpadnie w tę iluzję widzi przerażające wizje.
Kanashibari no Jutsu
*
Nazwa : Kanashibari no Jutsu
*
Rodzaj: ranga D, uzupełniająca, krótki zasięg (0-5m) i średni zasięg (5-10m)
*
Chakra: 60 punktów
Jest to technika polegająca na stworzeniu wielkich iluzjonistycznych tygrysów, aby sparaliżować przeciwnika.
Jubaku Satsu
*
Nazwa: Jubaku Satsu
*
Rodzaj: ranga D, uzupełniająca, krótki zasięg (0-5m)
*
Chakra: 55 punktów
Technika polega na tym, że użytkownik znika a za przeciwnikiem pojawia się jakaś roślina która go związuje, dusząc go. Wtedy użytkownik może zadać cios.
Techniki Rangi C
Kokohi no Jutsu
*
Nazwa: Kokohi no Jutsu
*
Rodzaj: ranga C, uzupełniająca, długi zasięg (5-10m)
*
Chakra: 75 punktów
Bardzo prosta technika pozwalająca na zamianę danego przedmiotu w celu zmylenia wroga.
Kori Shinchū no Jutsu
*
Nazwa: Kori Shinchū no Jutsu
*
Rodzaj: ranga C, uzupełniająca, długi zasięg (5-10m)
*
Chakra: 80 punktów
Osoby, które wpadną w tę iluzję mają wrażenie krążenia w kółko po danym obszarze.
Techniki Rangi B
Kasumi Jūsha no Jutsu
*
Nazwa: Kasumi Jūsha no Jutsu
*
Rodzaj: ranga B, uzupełniająca, krótki zasięg (0-5m)
*
Chakra: 90 punktów
Osoba wykonująca tę technikę tworzy od kilku do kilkunastu klonów, które mogą rzucać różnorodną bronią. Klony można pokonać, ale nie zniszczyć.
Nemuri
*
Nazwa: Nemuri
*
Rodzaj: Ranga B, uzupełniająca
*
Chakra: 145 punktów
Technika polegająca na prostym dotknięciem pleców przeciwnika i pogrążeniu go w głęboki sen. Wymaga kontaktu z przeciwnikiem więc atak ten nie jest przydatny w walce. Stosowany był podczas ataku na Konohę przez Kabuto.
Mateki
*
Nazwa: Mateki
*
Rodzaj: ranga B, uzupełniająca, krótki zasięg (0-5m)
*
Chakra: 165 punktów
Za pomocą muzyki z fletu, na którym gra Tayuya może wprowadzić przeciwnika w trans zaburzając tym samym jego jutsu podczas ataku, dzięki czemu nie możne on wykonać żadnego ruchu.
Techniki Rangi A
Kokuangyo no Jutsu
*
Nazwa: Kokuangyo no Jutsu
*
Rodzaj: ranga A, uzupełniająca, długi zasięg (5-10m)
*
Chakra: 170 punktów
Tworzy iluzje całkowitej ciemności. W takiej pułapce przeciwnik nie jest w stanie zablokować jakiegokolwiek ataku
Nehan Shōja no Jutsu
*
Nazwa: Nehan Shōja no Jutsu (jap. 涅槃精舎の術, dosł. "Technika Świątyni Nirwany"?)
*
Rodzaj: Ranga A, uzupełniająca
*
Chakra: 200 punktów
Inna odmiana techniki Nemuri. Jednak zaletą jest to że nie potrzebuje kontaktu z ciałem oraz usypia bardzo dużo osób. Postać zahipnotyzowaną można przebudzić używając techniką Kai.
Offline